• صفحه نخست
  • تماس با ما
مطالب پربازدید
    8 ترفند فروش که توانایی فروش شما را افزایش می دهد
    نحوه ایجاد نقشه سفر مشتری
    نحوه بستن فروش: 7 نکته برای عقد قرارداد
    7 نکته آموزش موفقیت در فروش را تمرین کنید
    چگونه به عنوان یک فروشنده از راه دور موفق شویم
    قیف فروش: نحوه راه اندازی و مدیریت مرکز رشد شرکت شما
    اصول ساخت لینک پیوند با کیفیت را برای سئو بیاموزید
مطالب تصادفی
    8 ترفند فروش که توانایی فروش شما را افزایش می دهد
    قیف فروش: نحوه راه اندازی و مدیریت مرکز رشد شرکت شما
    نحوه ایجاد نقشه سفر مشتری
    7 نکته آموزش موفقیت در فروش را تمرین کنید
    نحوه بستن فروش: 7 نکته برای عقد قرارداد
    اصول ساخت لینک پیوند با کیفیت را برای سئو بیاموزید
    چگونه به عنوان یک فروشنده از راه دور موفق شویم
جستجو

نحوه بستن فروش: 7 نکته برای عقد قرارداد

 

فروش همیشه قایقرانی صاف نیست ، اما با کار بصری ، می توانید روند فروش خود را ساده تر کنید و برای مشتری خود متمرکز تر ، سازمان یافته تر و ارائه شده تر باشید. برخی مراحل اساسی در مورد نحوه بستن فروش و اینکه چگونه Lucidchart می تواند به نسبت بسته شدن شما کمک کند را بخوانید.

 

و با نزدیک شدن به نزدیک ، قدم های عمده ای را که باید بردارید ، مانند ارسال یک پیشنهاد ، عقد قرارداد تأیید شده توسط تیم حقوقی مشتری و موارد دیگر ، با استفاده از الگوی برنامه فروش نزدیک ما ، پیگیری کنید. Lucidchart سهیم کردن مراحل و تاریخ های مهم را با رهبری فروش و مشتریان بالقوه آسان می کند.

 

الگوی فروش طرح بسته

الگوی طرح بسته فروش (برای تغییر آنلاین روی تصویر کلیک کنید)

مرحله 1: تصمیم گیرندگان را مشخص کنید

بیش از 40 درصد از فروش ها می گویند که پیش بینی مشکل ترین بخش روند فروش است و حتی اگر با افراد مناسب صحبت نمی کنید ، بهترین میزان فروش نیز زیاد نیست.

 

اگرچه ممکن است پیدا کردن یک سوزن در یک یونجه بزرگ شرکت ، شما می توانید به سرعت با استفاده از یک نقشه تأثیرگذار ، تأثیرگذار را در یک سازمان شناسایی کنید. مطالعات نشان می دهد که به طور متوسط ​​هفت نفر از افراد در تصمیم گیری برای خرید در شرکت هایی با 100-500 کارمند کمک می کنند و نقشه های تأثیرگذار می توانند حدس و گمان را از پیدا کردن آن افراد بگیرند. مشخص کردن ذینفعان مناسب در هر فروش ، اولین قدم اساسی برای بستن فروش است: این باعث صرفه جویی در وقت ، تلاش و شهرت شما می شود. از این گذشته ، آخرین چیزی که هر نماینده فروش می خواهد برای آن شناخته شود ، کورکورانه نسبت به همه افراد اشتباه است.

 

برای ایجاد نقشه تأثیرگذار در فروش خود ، الگوی نقشه آنفلوانزر رایگان را در Lucidchart باز کنید.

 

نقشه آنفلوانز فروش

 

الگوی نقشه آنفلونزر فروش (برای تغییر آنلاین روی تصویر کلیک کنید)

مرحله 2: کارهای خانه خود را انجام دهید

اکنون که می دانید تصمیم گیرندگان چه کسانی هستند ، وقت آن رسیده است که ارائه خود را به آنها اختصاص دهید. تا آنجا که می توانید تحقیق کنید نه تنها در مورد نقاط درد سازمان ، بلکه در مورد رقبای خود و اینکه چرا محصول شما می تواند به نیازهای مشتری بهتر خدمت کند. این مرحله از برنامه ریزی همچنین شامل مواردی از اشکال ، مدارک و قیمت گذاری است به گونه ای که می توانید به جای اینکه مبهوت باشید ، به طور کامل آماده شده وارد زمین شوید.

 

مرحله 3: راه حلی را که ارائه می دهید ، مطرح کنید نه محصول شما

غالباً میزان فروش در بین اعداد ، مشخصات و ویژگی ها از بین می رود. فراتر از صرفاً "چه" محصول خود حرکت کنید و به مشتری خود کمک کنید "چرا" آن را درک کند: چرا این راه حل برای آنها است؟ و چرا این راه حل را نسبت به رقبای خود انتخاب می کنید؟

 

با مهارت در ترجمه ویژگی ها به عنوان مزایای سفارشی شده برای مشتری خود ، نه تنها آمادگی مورد نظر خود را در این زمینه نشان می دهید ، بلکه به مشتریان خود نیز نشان می دهید که پیش بینی نیازهای آنها نیز می کنید. ارائه ایده پردازی بیش از حد بیش از حد به یاد ماندنی ، کپی کربن هر بار برنده خواهد شد.

 

مرحله 4: فروش را بخواهید

بله واقعا!

 

هرچه احمقانه به نظر می رسد ، برخی از فروش ها وقتی فرض نمی کنند مستقیم بخواهند فروش را بپذیرند ، خیلی فرض می کنند. و در حالی که 61٪ از مشتریان خواستار فروش فروش مضاعف نیستند ، واضح و مختصر در درخواست فروش فروش چیزی جز فشار نیست.

 

اگر مشتری شما تردید کند یا تخت از عدم گفتن درخواست کند ، می توانید نگرانی های خود را برای رفع نگرانی ها انجام دهید. وقت بگذارید واقعاً گوش دهید. 13 درصد از مشتریان فکر می کنند که نماینده فروش واقعاً آنچه را که نیاز دارند می داند. نوعی از فروشندگان باشد که بتواند آن روند را جلب کند.

 

اگر در حال حاضر درخواست فروش بسیار تهاجمی به نظر می رسد ، هنوز باید مراحل بعدی مشتری را درخواست کنید و آماده باشید مراحل بعدی (نمایش نمایشی در محل ، یک دوره آزمایشی و غیره) را پیشنهاد دهد که شما را به فروش نزدیک تر می کند.

 

مرحله 5: اعتراضات را پیش بینی و کاهش دهید

تعداد معدودی فروش بدون درز هستند زیرا غالباً اعتراض ها ، حتی موارد کوچک وجود دارد که می توانند محصول خود را افزایش دهند. اما بخشی از آماده سازی پیش بینی موانع احتمالی برای بسته شدن یک فروش و مطابقت با نگرانی های شما ممکن است مشتری شما قبلاً با شما به اشتراک گذاشته باشد.

 

با استفاده از یک نمودار نمودار اعتراضات به شما کمک کنید با انجام یک فرآیند در مکان ، متغیرهای ناشناخته را برای حرکت در اختیار داشته باشید تا از طریق موانع غیرمنتظره با مشتری خود کار کنید. برای ایجاد نمودار نمودار اعتراضات خود ، الگوی رایگان را در زیر باز کنید.

 

نمودار اعتراض فروش

نمودار فروش نمودار اشیاء (برای تغییر آنلاین بر روی تصویر کلیک کنید)

مرحله ششم: احساس فوریت ایجاد کنید

آیا دورنمایی دارید که پاهایشان را بکشید؟ کمی فشار وارد زمین خود کنید (اگرچه باید مراقب مشتری باشید یا خیلی تحت فشار قرار بگیرید). این که آیا شما با تخفیف زمان محدود ارائه می دهید یا چشم انداز خود را نشان می دهید که بدون محصول شما چقدر وقت یا پولی را هدر می دهند ، می توانید به مشتری انگیزه دهید تا زودتر تصمیم بگیرد.

 

مرحله 7: سعی نکنید خیلی سخت

در حالی که کلیشه ABC یا "همیشه در حال بسته شدن" است - هنوز هم ممکن است برای بسیاری از فروشندگان یک قاعده مهم باشد ، آنها ممکن است فراموش کنند که چه احساسی دارد ایستادن در مقابل کسی که همیشه در حال بسته شدن است. خسته کننده است ، درست است؟ چرخ

آخرین مطالب ارسالی
نحوه ایجاد نقشه سفر مشتری
نحوه بستن فروش: 7 نکته برای عقد قرارداد
چگونه به عنوان یک فروشنده از راه دور موفق شویم
7 نکته آموزش موفقیت در فروش را تمرین کنید
قیف فروش: نحوه راه اندازی و مدیریت مرکز رشد شرکت شما
اصول ساخت لینک پیوند با کیفیت را برای سئو بیاموزید
8 ترفند فروش که توانایی فروش شما را افزایش می دهد
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
لینک دوستان
راه نهان موفقیت